אין מוצרים בסל הקניות.
אין מוצרים בסל הקניות.
אין מוצרים בסל הקניות.
אין מוצרים בסל הקניות.
מדריך למורה | מבט על
תכנית דיגיטלית המיועדת ליצירת אקלים חברתי מיטבי בחטיבת הביניים (מיועדת לכיתות ז/ח/ט). בתוכנית זאת אנו מגישים מערכים מלאים למחנכים לאורך שנה שלמה, אשר מטרתם לקדם את התלמידים להיות אנשים חברתיים שמיטיבים עם עצמם ועם החברה ובכך לחזק בהם מיומנויות חברתיות וערכים אשר יאפשרו להם לתפקד טוב במסגרת המשפחתית, בחיי החברה שלהם ובעולם בכלל.
במהלך הצעידה “במסע החברתי”, תהפוך הכיתה ל”קבוצה” והמורה יהפוך למנחה, למנטור, ל-אדריכל של תהליכים קוגניטיביים וחברתיים-רגשיים. כתוצאה מיישום התכנית, אנו עתידים לצפות לשינוי מהותי באקלים החברתי בכיתה, לעלייה ב well being של הילדים, לטיוב התקשורת בין הילדים, להיווצרותו של מרחב בטוח ולאווירה כיתתית שתחזק את הביטחון הפסיכולוגי, את האוטונומיה ואת המחוברות של התלמידים. וכפועל יוצא מכל אלה – יתאפשר מימוש של הפוטנציאל האישי של כל אחד מהילדים ובני הנוער ושל הקבוצה בכללה, הן בשדה הלימודי והן מיומנויות ההכרחיות, הרכות, שלהם.
תכנית דיגיטלית המיועדת ליצירת אקלים חברתי מיטבי בחטיבת הביניים (מיועדת לכיתות ז/ח/ט). בתוכנית זאת אנו מגישים מערכים מלאים למחנכים לאורך שנה שלמה אשר מטרתם לקדם את התלמידים להיות אנשים חברתיים שמיטיבים עם עצמם ועם החברה ובכך לחזק בהם מיומנויות חברתיות וערכים אשר יאפשרו להם לתפקד טוב במסגרת המשפחתית, בחיי החברה שלהם ובעולם בכלל.
במהלך הצעידה “במסע החברתי”, תהפוך הכיתה ל”קבוצה” והמורה יהפוך למנחה, למנטור, ל-אדריכל של תהליכים קוגניטיביים וחברתיים-רגשיים. כתוצאה מיישום התכנית, אנו עתידים לצפות לשינוי מהותי באקלים החברתי בכיתה, לעלייה ב well being של הילדים, לטיוב התקשורת בין הילדים, להיווצרותו של מרחב בטוח ולאווירה כיתתית שתחזק את הביטחון הפסיכולוגי, את האוטונומיה ואת המחוברות של התלמידים. וכפועל יוצא מכל אלה – יתאפשר מימוש של הפוטנציאל האישי של כל אחד מהילדים ובני הנוער ושל הקבוצה בכללה, הן בשדה הלימודי והן מיומנויות ההכרחיות, הרכות, שלהם.