אין מוצרים בסל הקניות.
אין מוצרים בסל הקניות.
אין מוצרים בסל הקניות.
אין מוצרים בסל הקניות.
צוות דהינו 2 אנשים או יותר שמתקיימת ביניהם תלות הדדית ומטרה משותפת.
ישיבות צוות היינו אירוע ארגוני בעל חשיבות רבה במכלול פעולותיו של הארגון, משום שבמסגרתו נוצרת הזדמנות של תקשורת פנים אל פנים ומתגלים בו סממניו המובהקים של הארגון ודפוסי היחסים הבין אישיים. נהוג להקדיש את מפגשי הצוות לבירור בעיות משותפות ופתרונן, מסירה והחלפת מידע וקבלות החלטות.
ייעול ישיבות כמוהו כייעול תפקוד הארגון כולו. לפיכך חשיבות רבה להנהלת הארגון ולצוות כאחד לפתח מיומנויות לעיצוב הישיבות וניהלן. מנחה לישיבה הכרחי וישמור על הדיון כשהוא לא סוטה לאחד הקטבים רגשי או מעשי. במימד התקשורת בצוות: התוכן המועבר הנו משני בחשיבותו לתהליך שבאמצעותו נעשית ההעברה. חשיבות רבה יש לייחס ליצירת אווירות פתיחות, לשמור על קיום הדיון באווירה לא שיפוטית, ומתן לגיטימציה לכל חבר להגיד את אשר על ליבו.
תקשורת טובה אינה עניין רציונלי בלבד. תחילתה במודעות לאופן ההתבטאות ולהשפעות הרגשיות השונות על המאזין. בצוות כשעובדים זה לצד זה משך תקופה ארוכה קיימת סכנה כי קשיי התקשורת יצמצמו את המגע ביניהם מחשש לעימותים. כתוצאה מכך פוחתים המגעים שיש בהם סיכוי לחוסר נעימות והתקשורת והיחסים הבין אישיים מצטמצמים. במציאות כזו לא יתאפשר דיון מעמיק בנושאים חשובים מבלי שיתעוררו תגובות רגשיות עמוקות ומחלוקות, ופוחתת היעילות של הארגון.
מיומנויות תקשורת בצוות מתבטאות בעיקר בהקשבה פעילה, כלומר גילוי עניין בדברי הזולת, הבנת רגשותיו והתייחסות להקשר שבו הן צמחו. הימנעות משיפוטיות, האשמות או הכללות, אמפתיה ושיווניות.